Köpa lycka

Vågar man värkligen publicera detta inlägg som jag tänkte skriva nu? utan risk att katigoriseras som ännu en utav dom jvla modebloggarna? Älskad eller hatad, bara att välja sida. Här är allt svart eller vitt!

Iafl har jag genom telefon beskrivit för min käre mor som är i sundsvall vilka kläder som ska inhandlas på affärer som inte existerar i Östersund. Som monki och Gina Tricot. För första gången kommer två stycken utav ett företag öppnas i Östersund, Lindex wohooooo!
Eftersom onödigt mycket pengar jag lägger på kläder betyder det alltså att det är en stor händelse för mig, att åka till sundsvall. Och om inte jag kan åka med betyder det att den som är där får handla åt mig.

image640image641
Dessa kommer innan denna dag är över befinna sig i min överfulla garderob. Och jag måste erkänna, det känns lite lättare att plugga hormoner då jag vet om detta. Vem sa att kortvarig lycka inte kunde köpas för pengar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0