Eximination

Ställde väckarklockan igår kväll efter gårdagens incident då jag vaknade 13.30. Men vad spelar det för roll när man bara ställde in tiden, höjde volymen och inte värkligen tröck ned knappen som ska få den att ringa. Det är antagligen inte meningen att jag ska vakna på morgonen.

Nu ska jag försöka lista ut när jag ska vara på skolan för eximination eftersom inget har sagts. Längtar tills denna dag är över hur det än har gått. Blir så less när jag inte vet vad jag ska göra, framföhållning lärare? Vet ni vad det är? Vi har alltid ett exakt datum då det är si eller så, men de behöver inte ens yppa när vi ska vara någonstans.
Skulle vara intressant att veta hur många av oss 60 studerande som var där kl 08.30 imorse. Men det kanske jag som har missuppfattat? Att de inte gör som alla andra gånger och delar upp oss i förbestämda grupper under hela dagen? Att de kör alla på en gång? Då ligger jag risigt till...

Frukost, sen ska jag ta bussen ned på skolan och sitta där tills det händer något. Jippie!

Kommentarer
Postat av: Sabine

aahaa du har p-stav?
har också haft det, dock påverkades jag nog mer åt andra hållet då :p
så jag blev... ja, överkåt. extremt.
men sen funkade den inte nå bra, fick mens hela tiden å så.
men jag har hört om andra som också tappade lusten..
jättetrist att sånt händer!
tur att din pojkvän stöttar dig

2008-03-12 @ 16:05:32
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0