Det finns en gud endå!

De som jag har berättat för att jag klarade eximinationen (efter att ha suttit på skolan i 1.5h) tidigare idag har alla låtit lika förvånad. Trodde ni på allvar att jag inte skulle på nått sätt babbla mig till ett godkänt? Ni måste ha underskattat min förmgå att snacka skit.

Hursomhelst så kan jag lägga denna hjärtattack bakom mig och fokusera på det inte ens jag har klarat av förut, anatomitentan. Nu jäklar är slutspurten som gäller! Bara 2.5 veckor kvar nu, nu jäklar.

Men först ska jag iväg på ett PulzBål pass. Ska bli nice att träna igen efter två veckor av bara en gång i veckan istället för ordinare två. Imorgon ska jag på ett intervall spinningspass. Får väll se om jag kommer levande därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0