Cloverfield



Efter ett missförstånd i natt (jag trodde jonathan sa bio, men han sa igentligen vi) så ska jag och jonathan på bio ikväll. Eftersom denna stad inte är känd för sitt breda utbud på biofronten blev det efter lite kikande denna film (den enda jag och jonathan inte sett eller som inte var en disneyfilm):
Cloverfield.

Den värkar lite lagomt inspirerad utav I am Legend? och så där lagomt hemsk för att jag ska våga se den. Men vi får väll se efteråt, hur mycket jag igentligen såg utav den haha. Vet inte hur många gånger jag tittade bort under I am legend, jag är feg jag vet...

Ok, jag börjar bli orolig... Läste lite recensioner ifrån andra bloggare om denna film och antingen hatade de den eller älskade den. Ingen medioker film alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0