Vad hade vi förväntat oss?

Som jag skrev förut, förväntar man sig inget kan man heller inte bli besviken. Men 2-0 till Ryssland. Jag skämdes över vårt usla spel, vårat dåraktiga mod som vi intalar oss med att vi är bäst och kommer vinna lätt.
Vi behöver iafl inte skämma ut oss mot holland och bli utslagna i kvarten. Kanske bäst så här så vi kan grina ett tag över ännu en förlust och försöka hitta en syndabock till varför sverige inte vann hela skiten. Sen... kan vi koncentrera oss på de andra lagen, som faktist spelar bra fotboll.
Tyvärr vinner man inte om människor som sätter en frispark mot argentina för 100 år sedan, automatiskt har en plats för all framtid i landslaget, just för vi inte har några nya att fylla upp med.

Nej jag förväntade mig inte mer än oavgjort och gottade mig istället med Sex and the City tillsammans med Natalie och Nina. Chips, choklad och kinapuffar kan få vem som helst lycklig. Jag har saknat er girls!
Vi bokade biljetter till sex and the city filmen på måndag. Bokade också några extra, så om nån vill med är det bara att hojta.

Sängen kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0