Student

Har ju varit bortrest de felsta dagar av de två senaste veckorna. Så jag har missat studenternas mössor och uppladdningen på Österäng.
Ikväll tog jag igen det lite, var och hälsade på Fredrik på österäng där han satt med sin klass med mössorna i högsta hugg. Jag och Lisa kände oss lite utanför haha, funderade på att ta på våra egna mössor och hålla för 07. Det värsta var ju om folk trodde vi var 90s haha.


Folk ur Fredriks klass, Fredrik och Lisa


Yes, för det var ju jag som körde


Jag och Sofia

Men efter lite skrattande åt polisen som gick runt och försökte få syn på sprit och allas snabbt undangömningar åkte jag och Lisa till henne för att se Nile City. Underbar svensk humor, dvs noll.

Lycka är att gå i shorts på kvällen och inte frysa. Lyckan kommer hålla is ig flera dagar nu.

Nu säger jag god dag till min säng.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0