Helena Elisabeth



Kyrkan där jag döptes och som mina föräldrar nu ska gifta sig i 9/8 - 08. Den står i gammlia i Umeå och det var länge sen jag var där så det ska bli roligt att få se den igen.

Jag och mamma har varit på stan under eftermiddagen, på jakt efter inbjudningskort och kläder till mamma. Hittade en mycket fin längre topp som kommer passa bra till hennes kjol. Med en sjal till så kommer det bli jätte bra. Uppklätt men inte för pråligt, precis som hela bröllopet ska vara. Det kommer bara bli för de närmaste, ett enkelt och fint bröllop.
Känns bra att säga att mina föräldrar ska gifta sig också, lite ovanligt.

Nu ska jag pilla med inbjudningskorten. Det var svårt att hitta några där det inte var massa glittriga hjärtan och brudpar på. Så vi gör egna fina. Synd att jag skriver som en kråka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0