Timo Räisänen



Jag blir lycklig i själen när jag lyssnar på Timo. Just nu är det sweet marie som rullar.

Har fotfarande svårt att förlåta mig själv för att jag missde hans spelning på P&L till förmån för Jason Mreaaaz. Det sämsta jag någonsing sett. Tråkig, Tråkigare, jason. Ingen festivalspelare, men gärna som bakgrund på en bar eller nått liknande.

Kan blidka mig själv lite med att jag såg han dagen efter på P3s sommar session. Har sett han två gånger till på storsjöyran och det är med sorg jag ser att han inte kommer i år. Men ingen annan kommer ju heller till storsjöyran så där sparar jag 1000kr på en biljett.

Nu ska jag fortsätta lyssna på underbara toner.


Timo Räisänen - Sweet marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0