The Dark Knight

Det var svårare än jag trodde att få tag på biljetter till The Dark Knight i göteborg när vi är där. Tur jag började kolla nu på vad som fanns, för just två platser i mitten på annars överfulla föreställningar blev mina.

- modern och spektakulär

Filmstaden Bergakungen är Skandinaviens mest spektakulära anläggning med SF Bios största dukar, maffigt digitalt ljud och bekväma fåtöljer från Figueras.

Större delen av den 10 000 kvadratmeter stora biografen är insprängd i berget under Burgårdsparken. Mot Skånegatan vetter en 400 kvadratmeter stor glasfasad. I biografen hittar du en spännande restaurang och ett café.

Så skriver de om sin bigraf. Är det så kommer jag aldrig vilja se på bio i Östersund igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0