Stråket

Gårdagen var lovley.

Det blev ingen vinst för Rasmus på Elgiganten men dock ett vinpaket i tröstpris. Alltid något.

Jag och Jonathan packade våra cyklar och drog ned till förfest hos Camilla innan stråket. Men förfesten var påväg ned dit när vi kom fram så vi drog direkt ned.



Stråket är bland det bästa med hela Storsjöyran. Då har alla stadens resturanger slagit upp sina portar (tält) nere vid hamnen under en vecka. Så hela Östersund befinner sig där då.

Jag var lite orolig över att det är 20 överallt. Jag är den enda kvar + Jenny bland folket som inte fyllt 20, bara 3 månader kvar. men det var inga problem, behövde knappt visa leg.
Vi dansade på o'larys tills det stängde kl 1. Kl3 var jag hemma igen efter att ha varit på "efterfest" hos Camilla där vi käkade kebab och såg på Scrubs. Helt underbart.

Idag har jag och Jonathan sysselsatt oss med att lyssna på alla artister som kommer på yran, för på förhand fanns det inget som lockade. Efter 3h så kom vi fram till att vi ska gå trots allt.
Vi cyklade och köpte en tredagars biljett var och handlade hamburgare som vi ska grilla nu.

Ikväll blir det förfest hos Camilla och sedan:

- Blondie
- Mange Scgmidt
- Hästpojken
- Justice
- Florence Valentin
- Sons & Daughters
- Hindeburg
- The animal five

Kommentarer
Postat av: Marica

Hej. Här kommer ett par rader från också en östersunds bo. ;) Tänkte bara säga att jag tycker också stråket är kul. Dock bara varit där en gång men alltid något. ;)Hoppas du får en fortsatt trevlig helg.

2008-08-01 @ 14:29:40
URL: http://chaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0