Storsjöcupen



Då har jag smält bort på sportfältet här i Östersund. Underbart nog så tog sig min lillebrors lag OPE till a-slutspel. Imorgon blir det nervöst, nu är det inga rakt igenom skräp lag längre.

Roligt för ledningen att det är sånt underbart väder, det är det man minns. Mitt bästa minne endå var sista året mitt alg var med för fyra år sedan, då vi kom trea. Grisväder som gjorde att de bästa lagen inte kunde spela ut oss och kamp har vi alltid varit bra på, dvs grisfotboll.


Jag ska skjutsa min föräldrar till flyget nu. De åker ned till gbg för att se Bruce Springsteen imorgon. Jag längtar tills jag och Jonathan får åka ned på hans födelsedag den 25 juli och se Iron Maiden 26 juli. Göteborg är en underbart fin stad och jag längtar till Liseberg hihi.

Efter det så plockar jag upp Lisa och vi ska grilla hos någon någonstans. Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0