Gratis Bio

GratisBio.se

Efter mycket velande fram och tillbaka om jag ska bil medlem på Gratis Bio eller inte då jag är skeptisk till sånna sidor eftersom man aldrig lyckas få nått ut av det själv har jag nu registrerat mig. Anledningen är att så många andra värkar kunna plocka hem 2000-3000kr gratis utan mycket möda bakom. Jag tackar inte nej till det, gratis är gott!
Mest handlar det om att besöka sidor eller registrera sig på hemsidor man aldrig besöker igen. I utbyte får man presentkort som man kan beställa hos många olika affärer tex Body Shop.



Registrera dig här och få 75p i väkomstpresent, 25p mer än om du inte registrerar dig genom mig. Som tack får även jag några poäng.

Kommentarer
Postat av: fia

sÅ NU FICK DU LITE POÄNG :) LYCKA TILL!

2008-07-29 @ 10:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0