Gräsklippning

Jag som lovade klippa gräset i stugan idag och så regnar det. Typiskt också haha. Känns lite löjligt att jag måste dra med mig Jonathan för att få igång gräsklipparen. Den enda erfarenhet jag har av gräsklippare är sånna av plast man springer runt med när man är liten och gör gräsklipparljudet med munnen.


Men allting lär man sig ju nångång.

Just nu njuter jag av ensamheten. Jonathan och resten av hans familj är iväg på jobb och jag gottar mig hemma hos dem.
Imorgon åker jag tillbaka till stan med morgontåget för att träna och lite annat, hemligt. Men det ska bli kul. Hoppas bara på att solen återvänder igen. Värkar ju som resten av sverige har fint.
Det börjar röra på sig nu med min hektiska månad frammåt. Och jag gillar det! Stenen är i rullning och jag springer glatt efter.

Nej gräsklipparen vägrade starta och dragsnöret vägrade dras tillbaka = den går inte starta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0