En slank han dit...

Åh äntligen hemma efter en bra dag. Borta bra med hemma bäst. Jag trivs bra hemma med enda sällskapet som mig själv, efter att ha umgåts med andra.

Trodde jag bara hade träningen på schemat efter jag varit på stan med Natalie och mitt misslyckade förösk att köpa födelsedagspresenter.
Men Erik ringde och vädjade som en hundvalp efter uppmärksamhet så jag lyckades backa ut bilen ur garaget och drog ned på stan igen. Nu hade jag kontrollerat att pengarna värkligen hade överförst.
Så presenter inhandlades och en lång middag i solen på pause var pricken över iet. Vi satt där tills jag drog och tränade kl 19. Ett hårt yoga pass som kommer kännas i benen i morgon. Men skönt var det!

Sist men inte mist susade jag förbi Camilla och hämtade upp ett paket till mig och snackade skit ett tag tills det var dags för mig att föröska åka hem och få in bilen i garaget igen.

Nu sitter jag här i röran i mitt rum och ska slå på Batman Begins. Hoppas den är lika bra som Jonathan påstår.
Imorgon är det en ny dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0