Det rör sig lite framåt

Åhh jag börjar förstå varför kunderna var så irriterad ibland när de ringde till mitt gamla jobb på boxer support. Nu efter mitt fjärde samtal får jag veta att det är rätt mobil i rätt färg är på väg hem till mig. Jippie! Sammanlagt har jag suttit 2h i kö, lovely man kan göra annat medan man fördriver tiden så behöver man inte vara irriterad när man äntligen kommer fram. För om varje kund ska klaga 2min om att det är lång väntetid så blir kön bara ännu längre. Nått vissa inte förstod när de ringde in på boxer. Jag vet hur hemskt det är att jobba och man ser kön på 300 personer och väntetiden är 60min. Inte roligt att jobba då.

Men nu är en limegrön/vit k660i på väg hem till mig! Halva priset för i butiken. Idag kom även mitt nya simkort hem så nu är jag kontaktbar igen. Men jag hoppas fortfarande på att den jvl som tog min mobil får dåligt samvete och lämnar in den.

Nu ska jag iväg till läkaren och sen se min lillebrors sista match i gruppspelet på storsjöcuppen. Alla lag i hans grupp har vunnit en match var, så det är helt öppte. Spännande, spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0