Dagar som gått

Då har jag landat hemma i min egen stol framför datorn. Känns skönt, för jag trivs värkligen att vara i mitt rum med mina saker. Men saknar redan jonathan som är påväg hem till duved för att jobba.

Saker ska hinnas med som tex upp med annonser på tradera, sortera på rummet och sånt krafs som är mindre roligt. Sortera bilder sen de senaste dagarna är därimot roligare!

Så en passande berättelse vad jag pysslat med tillsammans med bilder känns rätt bra nu.

Here we go!

I onsdags firades Lisas födelsedag sådär 2 månader försent. Men lika glad var hon för det. När hon kommit över det faktum att hon inte gillar att bli överraskad. Hon kom 1h för tidigt så alla hade inte hunnit komma till Camilla där kalaset skulle äga rum. Så överraksningsmomentet gick om intet.
Som straff fick hon ha på sig denna utstyrsel:



Långkalsonger, shorta och en otroligt ful mössa. Vi andra körde på temat sex and the city dvs klänning.







Vi åt, drack och skålade.



Som överraskning hade camilla ordnat ett homeparty som uppskattades av oss andra med många skratt.

Jag har många bilder av denna kväll, men eftersom jag inte vet att det är ok att lägga upp dem från de som är med så får de stanna på min dator än så länge haha.

Vi avslutade det hela med att dansa på marité tills de stängde. När jag gick och la mig den natten var det med ett brett leende. Det var en utav de bästa fest kvällar jag haft! Så otrligt kul hade vi.

I torsdags var det ny fest med nytt tema som höll på i 12 timmar. Nytt rekord.

Åsa och Lisa hade ordnat med ett barnkalas för oss andra. Ett mycket lyckat sådant.

Kl 13 började det men jag och jonathan kom inte dit fören en timme senare. Det var inget bekymmer eftersom de bägge värdarna hade varit ute på marité kvällen före med mig och hade mycket kvar att ordna. Vi hjälpte gladeligen till.







100 st ballonger blåste vi upp och gnuggade mot tobbes afro för att kunda ha dem i taket haha.



Joanthans fina hund han gjorde.







Vi hoppade hopprep och dansade limbo. Helt sjukt hur de lyckades ta sig under. Jag är sämst på limbo.



Den snygga tusingfotingen till tårta vi åt. 89 ben hade den!



Alla lyckliga barn efter fiskedammen.

Översta raden f.v: Tobbe, Fredrik, Mike, Jesper, Hedström.
Mellersta f.v: Sandra, Sandra, Jag, Torbjörn, Jonathan, Emelie.
Liggandes: Sara.
Sittandes f.v: Åsa, Lisa.

I sann klassfotoanda.

Kvällen fortsatte med småstjärnorna, lekar och sist men inte minst, käpphäst race genom halva östersund. Kändes det som.

Tack tjejer för roliga dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0