Bortgjord



Igår såg jag på Batman Begins innan jag somnade. Efter filmen var jag som ett stort ?.

Mitt samtal till Jonathan löd ungefär så här:

Linn: Jag satt ju och väntade halva filmen på att han skulle bli biten av en fladdermus eller något coh bli superhjälte. vad hände?
Jonathan: HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Tydligen tyckte han att man skulle grundläggande förkunskaper om varje superhjälte innan man såg deras filmer. Men vart skulle mina kunskap komm från? Jag fick aldrig se Batman och Spiderman m m när jag var liten. Mina föräldrar ansåg det var skadligt för barn att se (kevin c/o förstörde min barndom). Så jag tycker jag kommer undan med det iafl.

Så nu vet jag att Batman är den enda superhjälten som är "människa", Superman kommer från en annan planet och kryptonit är hans svaghet, Spiderman blev biten av en spindel och därav hans superpower och Catwoman är nån som slåss mot Batman ibland och också kommer ifrån Gothamcity.
Wohoooo!

Om jag ska kommentera filmen så är den en bra uppladning inför the dark knight som har premiär på fredag. Kritiken är grym och jag ser framimot den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0