21/7

Om 40min sitter jag på bussen påväg till stan för att träffa söta Natalie.

Jag somnade ovanligt tidigt igår, innan 12. Endå vaknar jag 9.48 idag och är super trött. Ingen höjdare att sova så många timmar. Hoppas kroppen vaknar efter lite frukost och att komma ut.

Efter stan så får jag se vad dagen bjuder på. Ska fixa med porto på paket som ska skickas på tradera b la. De flesta auktioner slutar i eftermiddag och en del har köpt på köp nu. Så passa på!

Jag ville umgås med Nicklas sällskapskjuk som jag är, men så var han på vift i sthlm på obestämt tid. Här sitter jag. Får trösta mig med att jag åker till Göteborg på Fredag med honey. Det sitter inte helt fel det heller.

Nej det var frukost som sagt.

Just det, såg poängen kommt in på gratisbio.se idag från en del av det jag klickade på igår. 550p, bara 1450 kvar till ett presentkort på 700kr. Och jag har en biobiljett att hämta om jag vill. Men jag ska upp till 700kr. Lätt som en plätt.
VIll du tjäna snabba pengar registrera dig här. Du får 75p i välkommspoäng, 25 fler än om du inte reggistrerar dig genom mig. Som tack får även jag några poäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0