tired

Känner mig jus tnu som gubben på bilden och mitt stora dilemma är om jag ska gå tillbaka till sängen och somna om eller starta min dag nu.
Enda jag har inplanerat är att kl 13 ska jag möta Marie på skolan för att fixa det sista med våran rapport och redovisningen. Hade tänkt hinna träna innan dess men vet inte hur mycket tid jag måste åka i förväg och hur lång tid det tar att gå överallt, dit och tillbaka till skolan igen.

Varför jag har klivitt upp så tidigt är inte ett enbart ett desperat försök att vända dygnet. Utan jag var tvungen att kolla om de hade hört av sig från miuns bibliotek där jag har fått jobb angående en introduktion de tycker jag skulle ha på fredag. Det tyckte inte jag men har inte fått nå svar, så jag får tyvärr skippa åka snowboard med tjejerna på fredag i Duved.
Kanske lite tur det så jag slipper bryta alla ben i kroppen, men jag hade sett fram i mot det. Nu får jag vänta på att Jonathan kommer hem med bussen ifrån Luleå kl 22 och åka upp då till Duved. Gosh I miss him.

Nej nu har jag kommit på en lösning med tärningen! Om jag tar 11.13 bussen ifrån mig ned till stan och 11.43 bussen som ska gå ut dit, har dock aldrig åkt den så det kan ju bli intressant. Då hinner jag springa in på JC och se om den där ocersizade toppen fortfarande finns kvar som jag grymt ångrade att jag inte köpte. Så gör jag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det kan jag absolut tänka mig att dom va :) Ska nog skaffa deras nya skiva! Winnerbäcks har jag lyssnat sönder,hehe

2008-01-10 @ 11:49:13
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0