Sten i rullning

Jag är lediga dagarna i ända men endå är det tusen saker att göra känns det som. Dvs plugga till tentorna nästa lördag. Alltid när det är dax att plugga har jag som mest välstädat på mitt rum. Jag får inte lika dåligt samvete när jag städar och plockar undan istället för att plugga, än om jag bara satt framför datorn.
Idag har jag hunnit med:

- Rensat min badrumsskåp på masa onödiga saker jag inte använder längre (det var nödvändigt)
- Pressat in tre papperspåsar i min redan överfulla garderob som förut var ståendes bakom fotöljen.
- Plockat ut fler saker jag ska lägga upp på Tradera till försäljning.
- Bäddat sängen.
- Skickat iväg vinnar mail till vinnarna på mina avslutade auktioner.

Snart ska jag iväg till stan för att möta upp mamma, det ska inhandlas en födelsedagspresent till min lílla lillebror (som är 5cm längre än mig och jag är 173) som fyller 14 imorgon. Flaggstångsvarning på han.

Ikväll är det träning kl 18.30. Pulzmaq kallades det, träning med trpinnar typ? Fråga mig inte vad det är, den som lever får se. Roligt värkar det vara iafl.

Efter det ska jag fortsätta plugga och somna framför Sex and the City. 

Mitt internet på min dator fungerar förtfarande inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0