Saturday

Jag känner mig en aning stressade, antagligen för att jag inte ställde väckarklockan för att för en gångs skull få sova ut och vakna när jag behagar, det blev kl 12.
Nu ska det hinnas med plugga mycket så jag ska slippa stressa senare, men det hjälper uppenbarligen inte för jag är stressad redan nu.
I eftermiddag kommer Jonathan äntligen tillbaka till stan, eller tillbaka och tillbaka, han har ju aldrig varit här på lovet haha utan bara hemma i Duved. Ok vi säger tillbaka till mig då.

Tänkte på en sak, ibland frågar folk att hur kan man ha varit ihop så länge som ni? Om jag visste svaret på det så skulle jag gladiligen dela med mig utav hemligheten.
Jag tror det är en blandning utav total avsaknad utav svartsjuka, varken jag eller Jonathan har en benägenhet för att vara svartsjuka på varandra utan istället glädjas över vad den andra gör när inte vi finns där med varandra hela tiden.
Att inte ta varandra för givet, en sak jag deffintivt fått lära mig att inte göra i tidiga år, inget varar för evigt så ta vara på den tid du har.
Kommunikation, Jonathan är den människa som kan mig utan och innan, spelar ingen roll vad det är, han vet. För att jag berättar allt och oftast behöver han inte gissa sig till nått som så lätt leder till missförstånd.
Men det är svårt att beskriva ett förhållande, förutom att han är underbar, snygg, glad, alltid ställer upp för mig osv osv osv osv in i det oändliga.
Sen en viktig sak, ingen människa är perfekt! Äkta kärlek handlar också om att kunna stå ut med den andres dåliga sidor, för dem har vi alla. Att dens bra sidor överskuggar de dåliga så man klarar av att få med dem på köpet haha.

Tänk vad filosofisk man kan vara på morgonen. Nej nu ska jag sätta igång med skolarbetet om det ska bli nån spelkväll ikväll med folket.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Plugga på en lördag känns inte sådär jätte kul! Sitter själv med massa plugg framför mig just nu, huuha! Men hoppas det går bra för dig! :)

2008-01-05 @ 13:12:13
URL: http://vervenhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0