Sammanfattning 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började universitetet, åkte på hultsfred. Jobba på ricktigt, har bara haft extra jobb ditt som datt förut, nu var jag anställd och jobbade 40h i veckan på Boxer som jag dock fick säga upp mig från då jag började oväntat plugga.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga, men i år är det en hel drös.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte i år, men i april kommer det en liten plutt (^.^)

4. Dog någon som stod dig nära?
En person som alltid har varit där på något sett, kompis kompis kan man säga omkom i en bilolycka i höstas.

5.Vilka länder besökte du?
Endast sverige, det var ingen som ville åka över till norge och sen vända bara för att.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Att resa.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
8 juni för då tog jag studenten.

8. Vad var din största framgång 2007?
Klarade första tentan på universitetet, fick fast jobb innan jag tog studenten och att jag tog studenten + blivitt närmare vän med folket + nicklas.

9. Största misstaget?
Att plugga för lite så jag ligger några tentor efter.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld kan jag skryta med.

11. Bästa köpet?
Min filmsamling som byggs på.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, att jag fick gå på två studentbaler tillsammans med honey.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Svårt, någon utav Bob Sinclares eviga plågor på krogen.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare helt klart!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit framför datorn.

18. Hur tillbringade du julen?
I duved med min familj + honey.

19. Blev du kär i år?
Fortfarande in love sedan 19/4 - 2005.

20. Favoritprogram på TV?
Heros!

21. Bästa boken du läste i år?
Stieg Larsson triologi.

22. Största musikaliska upptäckten?
Vet inte, har fortfarande mina gamla favorit band som Placebo, Misfits, Sisters Of Mercy osv.

24. Något du önskade dig och fick?
Kärlek ifrån Jonathan.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Åka till Tokyo.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Sjöng Sing Star med folket och var ute och åt i Duved med min fmailj + honey och hans familj.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag hade åkt till Tokyo.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Gråa, Bruna, Vita och Svarta färger och mjuka koftor.

29. Vad fick dig att må bra?
Att ta studenten!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Adam Brody.

31. Vem saknade du?
Jonathan som gör lumpen sedan den 30 juli.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Den enda som jag träffat nu som jag kan säga det om är Marie min kursare, resten av dem jag umgås med hade jag redan träffat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0