Robert & Jonathan

image558

De här två pojkarna Robert och Jonathan har följt mig länge på vägen, bägge kan driva mig helt tillvansinne men samtidigt kan de vara de bästa chamrörerna i världen, bara de vill dvs.

De gillar Halo bägge två, men två stora olikheter. Den ena är bra, den andra tror han är bra. Men bägge är väldigt dåliga förlorare och gillar att slå varandra för att avlämna röda handavmärken.

Bägge har däckat på samma madrass på samma toalett vid olika tilfällen, men jag gillar dem endå. Kanske för jag vet att de skulle ta hand om mig den dan det inträffade för mig och tills dess har jag lyckats skrapa ihop många frigånger med fri hembärning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0