Oliva

När jag var på apoteket sist fick jag mamma att handla denna body lotion och lip care ifrån serien Oliva by css.
Efter ett tags användande kan jag säga att body lotion luktar fräsht och och inte är kladdig eller rinnig som många andra hudkrämer är.
Lip care är också fantastiskt bra, man får snygga skimrande rosa läppar samtidigt som man vet att det är vårdande för torra läppar. Den är inte som många andra lipgloss som bara kladdar, utan då använder jag hellre den här än ricktiga sminkprodukter.

Jag har väldigt torra händer och speciellt nagelbandet är alldeles sönder trasade, så idag köpte mamma den här hand cream som jag ska se om den funkar på mina nagelband.

Fungerar inte det ska jag testa denna nagelbandsolja. För det sägs ju att olivolja är bra för huden och man kan använda ren olivolja, men det värkar så kladdigt och luktar illa så varför itne testa det här då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0