Hälsa?

Vem vill inte tillbringa kvällen med essa böcker?

  

1. Aaron Antonovsky - Hälsans mysterium
2. Jarl Backman - Rapporter och uppsatser
3. Jennie Medin och Kristina Alexandersson - Hälsa och hälsofrämjande  

Börjar bli lite små trött på en viss artikel som heter : "The association between maltreatment and obesity among preschool children" .
De som är bra på att forma ord till meningar om hälsa och barnfetma kan ju räcka upp en hand och skriva den åt mig? Nej det går nog bra, ska bara komma igång på ricktigt. Fastnar hela tiden över småsaker som hur jag ska referera.
Just nu ska jag bara skriva ett resultat ifrån vad de har kommit fram till, behöver inte ens tänka själv. Men vad kom de fram till då?

Flumt. I know! Men allt som har med skolan känns flumt, man får aldrig veta nått utan får gissa på det mesta hur allt ska gå till.

Kommentarer
Postat av: Ruub§

Ååh! Jarl Backman! Min favoritbok!
"Den här boken kommer ni ha Jäätestor nytta av när ni skriver erat PM..." ELLER?!

2008-01-12 @ 17:31:33
URL: http://ruub.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0