Friday

Äntligen fredag, fast för mig kommer nog den kännas som vilken annan underbar dag som helst.

Ikväll blir det utgång förhoppningsvis, det blir avskedfest för Robin som rycker in på måndag, det påminner mig om att honey bara har 4 månader kvar till muck. Det kommer gå så snabbt!
Men utgång betyder hemgång, vi ska hem till stan igen och hem till folket.

Just nu är Jonathan ute och kör skoter med sin bor, hoppar antagligen omkring som galningar på Renfjället. Hoppas bara inget går sönder, blir så sura miner då haha. Hans bror körde sönder kedjehuset och kedjan igår, mums.
Jag ska duscha, sätta igång och plugga samt äta fruksot. Men lär antagligen göra vad som helst förutom att plugga. Men jag måste ta mig i kragen.

Kommentarer
Postat av: Amour

Fin blogg du har. Tack för titten hos mig. :)

2008-01-25 @ 13:31:01
URL: http://moulinrouge.blogg.se
Postat av: Sandra

Heej! =) Jag ska börja läsa till uska i augusti, samtidigt så fixar jag till mina betyg så jag har en chans att komma in på ssk-utbildningen om jag kommer på den idéen framöver, så jag slår 2 flugor på samma smäll där då! =) Allt bra med dig annars?

2008-01-25 @ 15:52:38
URL: http://sandraalundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0