Första lediga dagen?

Min första lediga dag på mitt studieuppehåll, jag borde ha hoppat upp ur sängen, höra fåglarna kvittra och känna solen skina över mig. Ha massor av energi och kasta mig ut i mitt nyfunna frihet.

I verkligheten har jag fortfarande grym träningsvärk, det snöar ute men eftersom det är typ 2 plusgrader så blir det bara jätte mycket blask av alltihop. Jag har ont i huvudet som vanligt när jag vaknar och är inte hungrig på frukost. Min choklad från igår har smällt på nått mystiskt vis och jag vältrar mig i allt annat än solljus, det kallas självömkan och att det känns som hela världen inte tycker om mig,

Tror jag ska gå och dra täcket över huvudet igen...

Kommentarer
Postat av: emma

bloggnamnet inspirerat av film eller ?(:

2008-01-17 @ 10:52:40
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0