Camilla

image556

Det här är Camilla, också en vän. Camilla är väldigt bra på singstar och Guitarr hero, antagligen bättre än du. Men det gör inget för hon kommer antagligen inte reta dig för det. Iafl bara lite.

Hon har en väldigt överbeskyddande vän som slåss väldigt hårt, dvs mig. Så uppfyller du inte kraven; vägrar svara, kommer med dåliga undanflykter eller bara är allmänt omogen. Då får du titta dig över axeln för då kommer jag stå där förr eller senare.

Ok jag kom lite ifrån ämnet, men hon är som mig. Inte så mycket tjej med feminina sidor förutom en sak, vi är väldigt bra tänkare och hatar världen bäst tillsammans + att vi älskar våra sängar väldigt mycket båda två.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha fan va olycklig ja såg ut :/ :D

2008-01-14 @ 16:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0