Bolljvel

Var på ett bålpass idag på mitt gym Pulzinn, trodde det skulle vara givande för mig men den enda sysselsättning jag hade var att försöka hålla mig kvar på bollen!

Hur jag än gjorde så ramlade jag framlänges, baklänges eller ned på sidorna. Försöker skylla på att bollen var för hårt pumpad haha.
Så jag blev inte alls tränad utan efteråt ställde jag mig med ma på "trappmaskinen" där du också använder armarna som jag inte vet vad den heter. Eftersom jag inte tränat kondition på hur länge som hälst så höll jag på att dö efter 15min, men det var ju alltid nått. Nästa gång orkar jag säker 20min och så får man hålla på. Att sätta upp del mål som man ska klara istället för att man tror man ska fixa allt på en gång.

Nu ska jag mumsa choklad och se på Blades Of Golory.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0