Blades of Glory

Två rivaliserande olympiska konståkare blir fråntagna sina medaljer och blir avstängda från internationella singeltävlingar för alltid efter ett slagsmål vid 2002 år mästerskap.

Nu är de tillbaka och genom ett kryphål i regelboken ställer de upp som ett par, trots att de fortfarande ser varandra som fiender..

Har länge velat sett denna film, nu när jag väl sett den så funderar jag över hur en film kan totalt hoppa från att vara bra till dålig, till bra igen osv.
Jag har svårt för Will Ferells överdrivna skådespelande ibland, det lyser igenom fast han har en helt galen rollkaraktär och Jon Heder är för töntig.

Men endå, vem kan inte motså en sockersöt historia om två helt osannolika karaktärer i paråkning?

Men jag tvivlar på att filmen var över 1.5h, den tog ju slut på en gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0