Belöning

Funderar på att införa ett belöningssystem.
Som bekant är jag väldigt duktig på att köpa alldeles för mycket saker för ofta, men om jag sätter upp ett mål att om jag klarar det här, så får jag köpa detta. Inte annars, då får det vara. Eftersom jag har fyra överfulla garderober.

Isfl ser den ut så här för tillfället:

Om jag klarar att fixa redovisningen imorgon får jag köpa denna puderrosa blus ifrån hm.



Om jag får godkänt på anatomi tentan får jag köpa Sex and the City boxen.

image528

Om jag pluggar minst 3h anatomi varje dag fram till på onsdag får jag köpa denna Monki tee.



Om jag klarar mikrobilogitentan får jag köpa Hellsingboxen.



Om jag klarar farmakologitentan får jag köpa The OC 4 boxen.



Om jag klarar av att bli legitimerad sjuksköterska så får jag resa till Tokyo 1 månad.



Lita på att listan kommer uppdateras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0