Youwood

Är i Duved som rubriken lyder. Åkte upp med Jonathan igår kväll vid 23 efter han kommit med bussen ifrån Luleå.

Väckarklockan ringde kl 07.00 imorse då en pigg Jonathan skuttade ut i garaget för att fixa med skotern, medan en Lin vände sig om och somnade om.

Just nu befinner sig Jonathan uppe på Renfjället på en skoter, jag har lagt pussel tillsammans med hans mamma. Vi har kanske lyckats lagt 50 bitar utav ett 1000 bitarspussel. Den har inte ens kanter, utan är bara massa kringelkrokar haha. Men en rolig utmaning är det.
Men efter ett tag gav jag upp och tittade på damernas störtlopp. Eftersom jag inte orkade se Anja Pärssons gnäll över att det var fel på hennes vänstra pjäxa eller att det var för dåligt väder så gick jag och satte mig här. Ska precis ta itu med dagens pluggning. Ska nog börja läsa Farmakologin och låta läkemedelsberäkningen vila ett tag. Men det är mycket enklare att lösa matte tal än att lära sig en 300 s bok. Så vi får se vad jag kommer plugga igentligen, ska ge det ett försök iafl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0