Wy?

Har en längre tid haft väldigt ont i magen utav en anledning. Känner att mina känslor bubblar snabbare och snabbare upp i halsen och snart kommer det koka över. Vad ska jag ta mig till då? Är rädd för vad som kan sägas och hända.

Tyvärr kändes det inte bättre efter ikväll. Saken är att när någon gör andra människor som står mig nära illa, gör den mig illa också. Och jag har väldigt svårt att släppa saker utan ett avslut. Jag går och grubblar och grubblar tills paniken tar över.

Men denna gång vet jag inte hur jag ska kunna få ett avslut...

Om ändå saker och ting hade varit anorlunda, tänk om. Små tillfälligheter som håller på att rasa min värld. Det hade kunnat varit så anorlunda. Inget utav det som har inträffat hade hänt om bara, tänk om?
Fel personer vid fel tidpunkt.

Jag blir sorgsen, sen förbannad, sen rädd, sen frustrerad och tillslut känner jag bara en enorm tomhet.

Vart jag än går så trampar jag någon på tårna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0