Vuxen?

Var med ma på Bonus möbler idag, vi skulle kolla på fötöljer till tvrummet nu när soffan är såld. Men vad lyckas jag med? Pank som jag är så självklart hittar jag mina drömmars tallrikar, skålar och asietter.

Det spelade ingen roll att jag antagligen inte kommer flytta hemifrån på länge, habegäret brann innom mig. Jag var så att säga tvungen att köpa dem! Om man tänker så här så har jag ju sparat in pengar jag igentligen skulle lägga på när jag väl flyttar hemifrån. Det blir en lägre klumpsumma om jag delar upp det, som delbetalningar haha.

  

4st utav varje.


Kommentarer
Postat av: Sabine

Joo men jag kan som tur ha 34 ;)

2008-02-02 @ 11:03:04
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0