Vann biljetter till Ps. I love U

Kan dagen starta bättre? Vaknade utav ett sms ifrån Marie om att vi fått ett C på våran rapport. som vi har gruvat oss för. Hlet underbart.
När klockradion slog igång så var det min och jonathans låt.
När jag startade datorn så såg jag att jag hade fått mail ifrån en tävling jag var med igår om biljetter till filmen ps. I love U. Jag hade vunnit två tycken! Så nu kan jag ta med honey på bio.

Så nu måste denna blåsiga dag fortsätta gå bra?
Det kan ju underlätta om jag sliter mig ifrån datorn för att hinna med 10.20 bussen. Ska till sjukgymnasten igen. Efter det ska jag träna förhoppningsvis.
Sen blir det skidskytte framför tvn där man ser bäst haha. jag tycker jag har gjort min del att bidra till vm, genom att vara där på två tävlingsdagar och frysit om fötterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0