Tuesday

Solen skiner i Östersund idag med. Idag ska jag och Camilla på skidksytte, Mixstafetten. Hon har spårbiljett vilket betyder att jag måste köpa det jag med. Jag trivdes ypperligt på läktaren så det är på hennes ansvar man ser bra nu haha. Nej men det ska bli roligt.

Kvällen igår blev filmtittande, ingen utgång. Vi är alldeles för sega, tur var väll det. Vi såg The Breakfast Club och den sjukaste film jag sett, Kärlekens språk. Ja... den gav mig inte så mycket, mest bara ångest och skrattattacker haha. Men den andra är en utav mina favorit filmer, rusikigt bra.

Nu ska jag klä på mig, hoppas på mina föräldrar kommer hem med mat snart och springa iväg på posten innan vi ska iväg på tävlingarna med ett paket till en som vunnit en utav mina uaktioner på Tradera.

Just ja, ska jobba ikväll också från kl 15.45. Kan bli lite tajt där ifrån tävlingarna men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0