Träningschema

Så efter några veckor utav terror med el och knäckande utav kotor har jag nu fått mitt efterlängtade träningsprogram för min onda rygg. Det är jätte fint med klisterlappar som ska föreställa det jag ska försöka göra.
Så nu kommer jag bli jätte biff i ryggen, så bara därför klämde han in en magövning. När han insåg att jag är så stel i baksida lår att jag inte klara av den slängde han in en övning mot stelheten.

Så ungefär då sprang jag för livet, det hade ju slutat att jag hade fått ett träningspass på 3h innan han var klar med mig.


Kommentarer
Postat av: Sabine

Hoppas det blir bättre med ryggen!

2008-02-20 @ 15:07:47
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0