To do

Igår efter jag varit hos Lisa och sett the Island som förövrigt är ganska bra, så skjutsade jag hem Nicklas. Som btw har ett rum som just nu ser förskräckligt ut hahaha. Men det ska det bli ändring på.
Jag lånade filmen Sicko och var påväg hem.
Nu kommer jag till poängen till detta inlägg. Tre kvarter ner så ser jag plötsligt ett rådjur på vägen. Den hoppar med bilen ett bra tag innan den hoppade in på en tomt. Jag kände mig ett tag som will i I am Legend.
Lite läskigt, har inte varit ute idag, jag kanske är den sista på jorden?

Jaja, nog tjatat så ska jag käka lite lunch nu. Åka in till stan och sjukgymnasten, för ryggen. Möta upp Marie och fixa klart det sista på våran rapport så vi kan få vårat betyg. Sen är jag klar med Omvårdnad A. Helt underbart.

Just det, är ju inte klar där inte. Ska träna PulzBål efter det. Bara jag som blir stressad när jag har saker planerat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0