Städtanten

Med Placebo i bakgrunden har jag röjt lite i rummet. Sorterat in alla papper i pärmar som i panik blev framslita innan farmakologi och läkemedelsberäknings tentorna. Det skulle inte ha funkat med att ha ett berg med papper över allt samtidigt som nya fylls på hela tiden. Jag vill inte veta hur många skogar skolorna har slukat.

Nu när jag kunde se skrivbordet igen så tyckte jag att golvet kan vara trevligt att se också. Därför har jag lyckats plocka upp alla kläder, hängt in dem i garderoben. Sorterat påsar och skit som ska kastas. Kläder som ska packas in och säljas eller skickas iväg. T om damsugaren fick se dagens ljus inne på mitt rum, det var inte igår.

Måste berömma mig själv faktist, tills ma kom in och sa vad bra, nu kan du damtorka också! Nej tack, nån måtta får det väll vara på galenskaperna.

Nu ska jag ned på posten för att hämta ut Jonathans maskeraddräkt + köpa frimärken till mitt linne ifrån fashion against  aids. Sen blir det antagligen mer plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0