Smärta

Har grymt ont i kotorna som jag haft problem med en längre tid. Det var mina skolbäcker som idag förstörde den. Efter föreläsningen så gick jag runt på stan och shoppade lite, ett linne, en tshirt och en tröja + ett par tygskor eftersom mina vita jag hade förra året inte är vita längre, utan smutsgrå. Så därför köpte jag ett par gåra nu på en gång haha,
Föll också för en jätte söt småblommig klänning på hm, men den kändes alldeles för tantig igentligen. Jag skulle inte klarat av att bära upp den.

Träffade Natalie också som fyller 20 år idag! Grattis! Vi käkade lunch på Asia, lyx som aldrig förr. Helt underbart.

Nu ska jag ignorera min onda rygg och sticka iväg på spinning kl 17.30. Förra veckan fick jag sjukt ont i mina kotor för jag spände mig för mycket och jag hoppas det inte bli värre idag pga att jag redan har ont. Jag får avbryta isfl, inget mer med det. Ska ge det ett försök iafl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0