Panasonic Epilator

Så kom den, epilatorn jag väntat på.
En Panasonic som man kan använda både i duschen och som vanligt. Med spänd förväntan testade jag den först i duschen. Men jag tycker det var svårt att bibehålla löddret som skulle öka glideffekten och då skulle det göra mindre ont.
Ont gjorde det som fan, men efter ett tag så vande man sig. Men jag tycker endå att det var svårt att få bort allt hår snabbt.
På 30min så hade jag lyckats med halva första vaden och få hade jag endå inte lyckats fått bort allt. Antaligen för att jag hade för långt hår eller körde den för snabbt.
Mer än 30min han jag inte innan batteriet tog slut. Så jag ska försöka igen senare och se om jag lyckas få in en bättre teknik.

Kommentarer
Postat av: Sabine

Jag har en exakt likadan ^^ Love it!
Inte mer än 30 min? Trodde också min skulle dö då..
Men jag har använt min flera gånger sen jag köpte den å den har inte dött än :S

2008-02-13 @ 16:46:10
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0