Pain

Det gick ruskigt smidigt på redovinsingen utav våran reviderade rapport imorse. Vi fick komma in, läraren sa "bra, ok, mycket bra, mmm, ok osv". Sen var det klart och så var ännu en kurs över och kan avbockas från listan till att bli färdig sjuksköterska. Me like it!

Spurtade omkring på stan och kliade mig i huvudet haha. Inte lätt att hitta rätt men jag är väldigt nöjd med resultatet. Lite hemlighetsfull så där, man vet ju aldrig vem som skulle få för sig att läsa bloggen;)

Åkte bussen till pas jobb och hämtade bilen så jag kunde åka och träna. Den här gången ramlade jag bara av bollen 2 gånger, inte illa. Det var PulzBål = rygg och mage. Efteråt körde jag mitt pass jag fått av sjukgymnasten som är till för mage och rygg så nu är jag helt slutkörd. Min rygg värker, men samtidigt lite skönt för jag vet att det ska hjälpa och att jag ska få mindre ont. Så det är bara att köra vidare.

Nu ska jag nog snart hämta pa från jobbet och stöka undan lite mer här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0