Nolia

image614
Har hunnit med hyffsat idag fast en sen start.

Har varit på Nolia mässan för alla som inte vet vad de ska bli när de blir stor tillsammans med Nicklas. Den sög mer än förra året eller så var det bara för att jag är ett år äldre och inte längre student.

Käkat ett raggar meal på sibylla, ricktigt gott. Är dock fortfarande colasugen!

Varit med min bror på stan och bytt in ett spel mot need for speed pro street. Ska lira lite imorgon då han är i skolan hehe. Då är det bara min xbox 360.

Nu är jag bara hemma och ska göra en tidig kväll. Måste föröska vända på dygnet rätt då det vaknas skola nästa vecka. Anatomikursen drar igen gå, blir närvös bara att tänka på den.
Hoppas fortfarande på Heroes ikväll också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0