Min våta dröm

är att ha en walk in closet. Hur dåligt man än mår kan man alltid muntra upp sig att plocka fram alla sina skor och rpova dem en efter en och le.
Visst jag är inget modefreak som kan och vet allt, kör på regeln köper och tar på mig det jag gillar. Inspireras ja visst utav andra, men i slutändan så kör jag mitt eget race. Det spelar ingen roll om jag ser ut tvärtimot alla andra eller som vilken kopia som helst på stan, så länge jag trivs med det jag har på mig.

Sen att jag älskar att spendera pengar på nya saker är ju ingen hemlighet. Dagen jag flyttar hemifrån på ricktigt kommer x antal kronor rulla, så det är lika bra att börja köpa på en gång haha,

Min dröm...

image1918

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0