Lucky

Min underbara lycko dag forsatte även till kvällen.

Efter jag varit och tränat och känt mig allmänt duktig så fick jag reda på att jag fick godkänt på den ena tentan ifrån lördags som de hade hunnit rätta. Läkemdelesberäkningen där man måste ha 9/10 rätt och jag hade 9.5p, underbart. Ännu en kurs att stryka från lista, bara farmakologin som jag inte fått veta än + anatomin och mikrobiologin.

Nu så sa pappa att canal digital hade lagt till 3:an som nu hade flygit in i min dumburk. Trodde aldrig jag skulle få ha både 3:an och 5:an samtidigt, lycka.

Enda smolket i bägaren är att ikväll kl 22 är det säsongsstart för säsong 2 på Heroes på Canal+. Det är repris utav det avnsnittet imorn som jag måste få se. Ska övertyga Nicklas om att se det hos han då, han skulle vara borta ikväll.

Nu ska jag bänka mig framför tvn och må gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0