Kvällen

Efter alldeles för mycket gående och bärande på tunga skolböcker har min rygg och hälar pajat. Inte ens ett försök att flörta med hälarna genom att jobba i mina gröna crocs fungerade. Så just nu ser jag bara en sak framför mig, sängen och en film.

Annars gick det bra att jobba och första föreläsningen. Eftersom jag redan gått kursen en gång borde jag vet lite mer än de andra. Och mycket riktigt, enda gången jag fått glänsa hitilst haha. Mend et känns rba faktist, jag förstår vad hon pratar om och får inte panik som resten utav mina kursare över vad orden betyder. Nu kan jag abra koncentrera mig på att komma ihåg allt då jag kommit över tröskeln med att förstå.

Har beställt denna dräkt till Jonathan på diseny maskeraden nästa fredag.



Disney tema som sagt, även fast det står Cesar så går det absolut under kategorin Hercules enligt mig. Det finns inte så mycket att välja på när det knappt existerar några disney maskerad kläder för vuxna och framförallt inte killar. Tror inte jag kan klämma in han i en barndräkt haha.
Nej han kommer bli skit fin i denna. Ska snöra åt ett band om midjan bara.

Nu ska jag göra som Jonathan och bege mig mot sängen, han har stått ute på högvakten hela dagen och natten och jag har jobbat och haft föreläsning, vem har haft det värst? Antagligen han som fått stått ute i regnet.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Hallå! Jag tänkte tipsa dig om en ny tävling som jag har på min blogg där du kan vinna en egendesignad klänning av Liv Hanell Designs. Om du själv inte kan eller vill ha den, kan du ju ge bort den till någon i pressent. Eftersom att det bara finns ett exemplar av den här klänningen så blir du ensam om den. Kolla in bloggen :)

- http://fridahcharlotta.blogg.se/1204050634_n_det_kan_inte_vara_s.html -

Kramar, Fridahcharlotta

2008-02-26 @ 21:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0