got to go

Håller på att pilla på Jonathans alla <3 present hihihi. Älskar sånna här dagar. Man behöver inte överdriva det hela, men jag gillar att ge andra saker som förhoopningsvis de gillar och att de inte är tagna för givet och att jag uppskatar dem till 100 %. Ok det blir mest till honey utav natruliga orsaker haha.

Snart kommer ma hem, vi ska åka och köra lite afro på pulzinn. Det är en afrikansk inspirerad dans som är jätte rolig träning. Jobbigt som fasiken dock, men det är bara att köra.

Idag har jag varit hos sjukgymnasten. Börjar väna mig vid elektroderna så idag körde jag dem jätte "starkt". Försökte tänka på nått annat medans det höll på, han knäckte mina kotor så jag ömmar överallt men det känns ju alltid bättre efteråt. Får tänka på det istl.

Imorgon så ska jag och Camilla nog på skidskytte, hoppas jag hinner innan jag börjar jobba kl 15.45. Det löser sig om inte annat. Vill värkligen gå.

Ikväll ska jag nog ut med Camilla, Nicklas (?) och Daniel (?). Ingen aning om fler ska med, går nog till tältet på torget och umgås ett tag. Ska bli roligt.

Nej nu måste jag skynda mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0