Första dagen

Ok, nu har jag 10 veckor framför mig utav att stiga upp tidigt på morgnen och plugga livet ur mig. Nu ska antomi, mikrobiologi och farmakologi klaras av. Nu finns det ingen återvände.
Ska bara snacka till mig att jag slipper ha första seminariumet eftersom jag redan fått godkänt på det. Min motivering är att jag hinner koncentera mig mer på resten utav kursen och inte plugga ned mig totalt i det första seminariumet så man inte han med att plugga till stora 100gånger större tentan.

Kanske bra att börja första dagen med att inte komma försent?
Kommer bli lite sorgligt eftersom jag är van med en fri chokladmaskin när jag jobbar på universitetesbibliotek. Nu så är jag ju bara "vanlig" student igen och inga förmåner då inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0