Föreläsning

Var på första föreläsningen sen innan jul. Har inte börjat plugga igen, det blir inte fören den 25 februari. Men dagens föreläsning var en jag missade i höstas som är obligatorisk och handlar om tystnadsplikt. Jag hade inte ens börjat på utbildningen då de andra hade den.

Var nervöst att träffa min nya "klass". Men det var kanske 15 killar och de flesta tjejer var under 25, inte som i min gamla där de flesta var 45+.
Men det känndes bra, folk frågar massa dumma frågor som jag nu självklart kan svaret på men jag frågade lika dumt för 6 månader sen hahaha. Kommer bli konstigt på de senare föreläsningar då jag är rädd för att det kommer kännas as drygt för att alla fråga samma dumma frågor jag och min gamla klass redan frågat oss igenom. Men det är bara att stå ut och göra om och göra bättre. För nu ska jag klara det och det betyder plugga mer.
Så det ska jag göra nu innan jag sticker iväg och börjar jobba kl 15.45.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0