Fashion against Aids

Förra veckan, 31 januari på min brors födelsedag hängde jag inte med i svängarna. Kollektionen Fashion against Aids ifrån HM släpptes ju då. Trodde de bara skulle sälja x antal kläder och det var slutsålt på det linnet jag hade spanat in, nämligen Rufus Wainwright.
Därför gick jag inte i morse för att se om några returer skulle droppa in men vad ser man? De hade så klart fyllt på lagret, hur dum får man bli? Klart de inte säljer få utav dem när det är ett bra syfte och ricktigt snygga kläder.

Det blev ju som sagt detta linne som levereras i slutet av feb och espadrillos som kommer i slutet av april. Lagomt till pengarna droppar in igen dvs jag har börjat plugga igen.


129kr + 149kr

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

När jag googlade dem så var dom födda runt 89-87 i bandet :)

2008-02-04 @ 12:37:56
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0